perjantai 18. huhtikuuta 2014

Memories

Heipä hei :) määpä päätin nyt kuitenki kirjotella Englannista vaikka se vielä vähän aikaa sitte tuntu tosi vaikeelta. Oon nyt päässy Suomen arkeen paremmin kiinni ja oma kotitalo tuntuu pikkuhiljaa siltä tutulta mikä se oli ennen lähtöäki. Noin viikon oon nyt ollut Suomessa. Aattelin jakaa tänne kuvia puhelimesta noin kuukauden ajalta mitä en oo laittanu vielä :)
 Common room popit!
 Thomasin ja Scott
 Musikaali Edinburghissa
 Manchester
 Aamupalaa
 Mulla oli silmätulehus puoltoista viikkoo nii siks ei oo ripsaria monissa näissä kuvissa :D
 Scott, Thomasin and I
 Thomasin osti mulle suklaata ku lähin!
 Rachaellll
 Liverpool oli tosi kiva kaupunki!
 Miss this guy so much :(
 Mun vika illallinen Englannissa
Cheers!

xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti