perjantai 29. marraskuuta 2013

Relax dude

Huomenna tulee se päivä, kun lähtöön on alle kakskymmentä päivää. 
Huomenna mun jännitys kasvaa enemmän. 
Huomenna oon päivän lähempänä Englantia. 
Huomenna mää osaan kahtoa koko asiaa realistisemmin. 

Aina jotain oottaessa tulee se hetki kun ymmärtää että "hei täähän tapahtuu oikeesti joskus". No, nyt parin päivän aikana oon saanu tälläsen ahaa elämyksen. Tuntuu, että muutto on oikeesti eessä ihan kohta eikä jossain hamassa tulevaisuudessa. Ja niihä se onki. Mulla on ollu nyt semmonen pohdintaviikko kaiken osalta, ja vaikka ymmärrän lähteväni nii silti kaikki tuntuu vähä epätodelliselta. Ei kait sitä osaa elää toista elämää ees mielessä valmiiksi ku ei oo mittään hajua kui toiset elelee toisessa maassa. Sen ymmärtää vasta kun on kokenut kaiken. Nyt vaan tuntuu että tää arki kotimaassa leijuu läpi sumun. Naurattaa vähä, että mulle on ruennu tulemaan oloja, että ihan ku olisin elokuvassa. Siis semmosia että jottain normaaliin arkeen liittyvää tapahtuu, nii hetki pysähtyy ja sää yrität painaa tän hetken mieleen, että sitte synkkinä päivinä Englannissa muistat turvallisen ja tutun, sen mikä oottaa sua kun palaat.

Pakkuut on kans vauhdissa. Oon heittäny kaikki ehottomat vaatteet laukkuun ja nyt ei näytä kovin hyvältä tilanteelta. En oikeestaa tiiä miten selviän yhellä matkalaukulla.. puolet tilasta mennee jo kenkiin, ja sitte on takit, huivit, laukut yms.. JA VAATTEET. Otan kyllä reenikassin ton lisäksi nii sinnekki saa ahettu kaiken näköstä. Yritän kovasti miettiä mitä tarviin neljäksi kuukaudeksi! :dd

Tällä hetkellä mua eniten pelottaa että joudun johonki hirveeseen lukkoon ku puhun englantia. Oonha mää jo skypetelly kavereille sinne mutta se on jotenki nii eri ruudun kautta. Voit laittaa halutessas huonon yhteyden piikkiin jos et saanu selvää mitä sulle sanottii (kyllä, syyllistyin tohon kerran :D) Mutta oon päättäny että pittää laukoo sitä tekstiä minkä kerkee eikä huolehtia tuleeko virheitä vai ei. Oon nimittäin huomannu että paikallisillekki tullee virheitä tosi paljon. Osa nyt johtuu puhekielestä. Se on ollu nii outoo ku rupes juttelemaan oikee kirjakielellä niille, nii yks tyttö sano mulle että: relax dude, don't talk so finely. Nyt siis yritän puhua mun parasta puhekieltä, sitä ku ei oo ikinä sillee opetettu.. haha :D käytän muuten tosi paljon lollia enkä hymiöitä nii paljon mitä suomeksi. Kieli tarttuu tosi hassusti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti