keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Minä kun... GIF, part 2

Moikka :) tässä just mutustelen mun salmiakkipääkalloja ja voin sanoo että ei vois maistua paremmalle! Tänään mulle pärähti paketti jossa oli 6 suklaalevyä, salmiakkia, ruissipsejä, jenkkipurkkaa, parit joululahjat, demi ja mun sisarusten koulukuvat. Ja ainiin, joulukalenteri. Paketti piristi vaikeeta päivää tosi paljon! Huomenna ei koulua koska alkaa Thanksgiving break!!! woooo! viis päivää nukkumista! KYLLÄ

Mutta aattelin tässä inspiksen puutteessa tehä toisen Minä Kun-postauksen kun tuli positiivista palautetta edellisestä!

Minä kun... 

... mun sarkastisuus on taivaissa ja ihmiset kysyy niin tyhmiä kysymyksiä
... tulee huuto: "FIGHT". ja siis iha oikeesti tappelu
... vedän rallia mun kaverin kanssa
... en kuule mitä mulle sanotaan ja toivon että se ei ollu kysymys
... flirttaan parhaani mukaan
... tajusin ekan inside vitsin täällä
... näkee sen koulun ällöttävimmän parin käytävällä
... menetän hermot selittäessä asioita suomesta ja päätän rauhottua
... multa pyydetään jenkkihymyä
... meen "vessatauolle" kesken tunnin ja kävelen käytävissä
... mulle valitetaan puhumisesta vaikka olin tolla kertaa hiljaa. Paitsi mulla on yleensä paita päällä.
... kun yks meijän kuorosta tekstas meijän opelle nimiä ketkä käyttäyty huonosti ku meillä oli sijainen
... multa kysytään viikonlopun ohjelmaa
... joku kehuu mun asua
... mun hiuksia kehutaan
... yritän moikata jotain käytävässä mutta mua ei huomata
... mun matikanopettaja heittää surkeeta läppää
... käyn läpi kaikki vastaantulevat
... mulle koitetaan, huom koitetaan, puhua suomea
... käsketään ettimään pari ja meille tulee katsekontakti
... värkkään tekohymyn naamalle kun tulee katsekontakti jonkun kanssa jota vihaan salassa
... kuulen kunnon juorun
... matikantunnit pähkinänkuoressa
... kuulen että joku huus mun nimen mutta en tiedä kuka
... saan hyvän paikan bussista ja mun vieruskaveri istuu muualle ku ei huomaa mua
xoxo,Eevi

2 kommenttia:

  1. Ihan törkeen hyvä! Varsinkin toi kun nää yrittää puhua suomee! Joka kerta sama juttu! Tosi hyvä blogipostaus!:)

    VastaaPoista