lauantai 6. joulukuuta 2014

iPhone pics and Happy Birthday Finland!

Heipä hei!! Ensiksi, hyvää synttäriä Suomi. Pidän lippua ylpeenä mun seinällä! Toiseksi, tässä mun kuulumisia iPhone kuvien avulla, enjoy :)
1,2&3 Lokakuun lopussa tuli yhtäkkiä helteet pariksi päiväksi ja nautin niistä täysin rinnoin. 4. Mariam ja chels
 1,2&3 voin sanoo että futispelit on ollu yks parhaimmista hetkistä täällä. Oon nauranu, kiljunu ja huutanu niin paljon. Ja oon tavannu nii huikeita tyyppejä! 4. Kokeilin yhen tytön laseja ja kerranki löyty semmoset mitkä kävi mulle :)
1. Vielä yks kuva pelistä 2. Mä ja maiah 3. Mäkkäri rukaa ekan ja vikan kerran. 4. Mä tykkään tästä kuvasta niiiiin paljon
1&2 Fright night eli käytiin kummitustaloissa :) 3.Luna 4. Tapasin mun äitin vaihtariajan kaverin ja sen lapset. Se oli jälleennäkeminen 4 vuoden jälkeen
 1. Mä vähä hullaannuin tohon kaivertamiseen, vietin 3,5 tuntia kahen kurpitsan kaa. 2.Reunimmaiset on mun kaivertamat 3&4 tää paha poika vei 3 tuntia mun elämästä
1. Alyssa 2.jep... 3. Mä ja mun kurpitsa 4. Tältä se suurinpiirtein Halloweeninä näytti!
1. Mä, Meagan ja Shayla health-tunnilla. 2. Mun karkki tai kepponen kierros. 3. Pitssaaa 4. Steph, Chels ja mä
1. Mä ja mun hostdad 2. Selfie 3. Mä aina innostun letittämisestä ja tässä yhen illan tulos 4. Mun yks parhaimmista kavereista vaihto koulua ja tää on vika päivä sen kanssa. MULLA ON IKÄVÄ JASONIA :'(
1,2,3&4 Meijän futaritiimi pääs pelaa Domiin eli alueen yhteen isoimpaan halliin. kattokaa muuten tota jätkää joka fotobombaa noissa kahessa alimmassa kuvassa. Siis käytiin yks päivä mun kuvia läpi ni se on puolessa mun kuvissa jotka on otettu peleissä. En tiiä miten se on aina siellä missä minäkin XD
1. Mun taideteos 2. Siis olin taas tapani mukaan kävelemässä mun naapurstossa kunnes löysin joen tosta ihan läheltä XD JOO, LÖYSIN JOEN :DD 3. Skyzone 4. The perks of being foreign
1. Mä ja Melizabeth 2. Sleepoverin eväät 3. Maailman ihanin koira, BEAR 4. Chelsea ja mä ostarissa
1. BBQ Chicken Wings 2. Another Selfie 3. Oon niin onnellinen koska täällä on piano! en selviäis ilman 4. Ihana auringonlasku kouluun mennessä
1. Japanilainen ravintola. 2. Käytiin kuvailemassa Chelsean kaa junaradalla 3. Steph on niin kultanen<3 4. LUNTA
1. Kuoroa 2. Siis tän talven pelastus, fazer. 3. Brooklyn Bridge. 4. Jouduttiin hirveeseen ruuhkaan Nykin keskustassa. Oltiin samassa kohassa puol tuntia
1,2,3&4 Lights on Lake
 1. Kun mun hiukset oli vielä "lyhyet" 2. Tein lumilyhdyn yks sunnuntai 3. TULLY'S 4. Saher joka rakastaa batmankamaa
 Viikon piristys, suomiruokaa <3

xoxo, Eevi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti