sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Lately, pics

Moimoimoiiiiii. Takana on kiireisiä päiviä, kokeisiin lukua, uupumukseen kuolemista, kesästä unelmoimista(?), uusia muistoja syntyy koko ajan. Nyt oon saanu nukkua kahet hyvät yöunet ja oon valmiina ens viikkoon joka pitäs olla melko kiireinen. Se on vika viikko tässä semesterissä ja mulla vaihtuu 3 ainetta. Harmittaa ku mun Health loppuu ku oon saanu sieltä paljon ystäviä ja mun pöytäryhmä on paras. Mutta kiva päästä eri tunneille, tulee hauskaa:)

1,2,3&4 Meillä oli joulukuun alussa kuorokonsertti. Tsekatkaas amerikkahymy ja posetus. Jestas, kuka ois arvannu että musta muovautuu tuommonen koska...

... tää näyttää enemmän siltä miten mä poseeraisin
 Ladies and gentlemen, Chelsea Buck ja hänen snapchatit
 1.Mall Chebuckin ja Stephin kaa. 2.Ikuistin mut meidän koulun ikkunalle :) 3.Rakastan snapplee niiiiiiiiiin paljon. 4.Meillä oli delay koska lunta tuli ja "paljon"
 1. Luistelemassa 2. Titanicin uudelleen teko. Siis mun suomi ei kuulosta oikeelta ei ollenkaan mutta en vaan keksi sitä järkevämämpää tapaa. Remake suomeksi kiitos? 3. Tää tyttö on vaihtari italiasta joten luistelun opettaminen on helpommin sanottu ku tehty!
 1. Mä ja Merm 2. Näytän iha kärpäseltä nuo lasit päässä. 3. Koulun vessaavessaa 4. Nic..
1.Siis rakastan shoppailla täällä koska hinnat ei ole yhtään mitään ja nää kaupat <3 2.Sokerikahvea 3. KOTO's ennen leffaa 4. juu en tiiä XD 
 1. Lähössä luistelee w/ the crew. 2. Claire oli valoissa meijän vieressä 3. Tärkeimmät ihmiset täällä 4.Downtown
1,2,3&4 käytiin ennen joulua Skanetalesissa en varmaa kirjottanu oikein tota, ku siellä ihmiset pukeutuu ja laulu carolseja yms, 
 1. Mä ja Melizabeth, se ei tuu enää olemaan mun Study Hallissa ja en kestä:( 2.Menossa toiseen konserttiin downtowniin. minä, chelsea, mariam ja nenni. takana on justin 3.Sovittelin kesävaatteita koska tahon että kesä olis täällä jo 4.Sälfiä
1. Caramel Ice Latte, oon nii amerikkalainen. 2.KYLMÄ 3. Hot tub time yöllä 4. Päätetään tämä postaus dramaattisella poseerauksella

LOVE YA
xoxo,Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti