tiistai 10. maaliskuuta 2015

Lately

Tässäpä kuvia ystäväpäivästä tähän päivään:)

1,2,3&4 Mentiin ystävänpäivänä porukalla keilaamaan .
1. Vielä sama juttu 2. Sain mun hosteilta ystävänpäivälahjaksi koulun hupparin 3.Illan villityksiä stephin luona 4.Mä ja donny josta on tullu mulle ku veli:)
1. Trevor on uintitiimissä ja jokanen siitä joukkueesta värjäs hiukset blondiksi ja sitte ajeli ne jotenki tyhmästi. 2.Iltakävelyllä Chelsean kaa 3.Reeneihin menossa 4. Kylpy
1. Niin hyvää 2. Nick from Wegmans 3. Lacrosse peliä kattomassa 4.Milkshake 
1.Mä, julianna ja Chelsea 2.Sovittaa mekkoa 3&4 Facetimetin Stephin kaa ja se kaatu portaissa XD 
 1. Beeville Diner 2. Mä ja Peter 3. Sama paikka 4. Ranskiksia 
 1. Mä ja Julianna 2.Mä ja Libby 3.Selfie 4.Oon ruennu lukee kirjoja täällä
 1,2,3&4 Roadtrip parin tunnin päähän kattoo poikien kisoja
 1.Another selfie 2.Yökylässä stephillä, taas. 3.AHH 4. <3<3 
 1. Kahvilailta koululla, mun huikeet kaverit esiinty. 2.Kikkurakäkkyrä 3.Kevään ekat kävelyt 4. Varsity urheilupubi downtownissa
1.Mä ja Maddie 2.Juhlasali 3. Mun hyvä ystävä Danielle täytti 16, mun olo oli niin vanha...
1.Laulut 2.Mä ja Anna 3. Selfie stickkk 4.Skypetystä tytsyjen kaa

Hyvää alkavaa viikkoa sinne suomeen!
xoxo,Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti