perjantai 2. toukokuuta 2014

COME ON NOW

Heipä hei :)
Siitä on nyt hetki ku oon viimeks kirjotellut yhtään mitään. Johtuu täysin siitä, että mun elämässä ei oo tapahtunu oikeestaan mittään ihmeellistä. Kouluhommia pukkaa koko ajan ja on hirmunen into kesään ja sitten Nykiin lähtöön. Mulla ei siis ole vielä alustavaa lähtöpäivää tiedossa, ei mitään hajua millon mulla alkaa ees koulu :D välillä ku juttelee toisten vaihtareitten kanssa, nii tuntuu että ite en oo ollenkaa panostanu tiedonhankintaan :D En oo käyny ees koulun sivuilla :D satun nyt kuitenki tietämään koulun värit ja harrastukset, kouluajat ja lukumääriä. Tämä kaikki on Maggien ansiota :)

Maggie on siis tyttö joka käy mun koulua. Hän on vuotta nuorempi eli -98. Oon nyt vaihtanu sähköposteja nelisen kuukautta ja on ihana tutustua johonkin nuoreen ennen lähtöö. Siinä samalla ku oon kuunnellu Amerikan juttuja, oon kertonu Suomesta asioita. Voi sitä hämmennyksen määrää :D Siellä ei voida ymmärtää kuin me saadaan lähtä koulusta ihan millon vaan, eikä alueita oo aidattu tai mitään. Mutta takasin Maggieen. Oon saanu niin paljon tietoo hänen kauttaan ja oon voinu jo piirtää asioita omassa pienessä mielessäni. Tietysti tähän voi ottaa huomioon että oon käyny paikan päällä nii osaa liittää eri asioita yhteen. Maggie on luvannu kuskailla mua ympäri kaupunkia ja tietty ostaria :) tuolla sivuilla kävin, jonne pääsee tästä jos kiinnostaa. Tuolta löytyy ihan kaikki kaupat ja voi olla että vuorisen eevin rahat palaa melko noppeesti... Tais olla amerikan suurimpia ostareita.

Mää lähen siis suorasijotuksella, ja nyt on vaa semmonen että tahtos saaha varmistuksen koko juttuun. Ei jaksais ennää allekirjottaa yhtäkään lappua tai oottaa että vastaanottava järjestö vaihtuis enää kertaakaa. ARVATKAA KELLE TULI TÄNÄ AAMUNA TAAS UUEN JÄRJESTÖN KIELIKOE JOSSA MENEE 1,5 TUNTIA! MULLE... en nyt kyllä ees tiiä mikäs se mun vastaanottava järjestö on... XD woopsie. Ilmeisesti joku on nyt käyny mun host perheen luona "tarkastaa" sen talon, mutta en tiiä mistä tää juttu jäis enää kiinni. Mun perheellä on ollu 11 vaihtaria, joista yks on mun äiti ja toinen mun täti :D jossain vaiheessa se oli kai kiinni aluevalvojasta mutta nyt se on löytyny. Menetän viimesimmätki hermon rippeet jos en saa uutisia ja pian.. saattais ottaa hieman päähän jos joudunki lähtee jonnekki muualle mitä sinne minne oon henkisesti valmistautunu jo sen kolmisen vuotta. Kerron mun paikasta ja perheestä sitte enemmän ku kaikki on varmistunu :)

Kivaa kesän odottelua kaikille :)
xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti