tiistai 13. toukokuuta 2014

School, argh

Heipä hei :)
Mulla on ollu nyt semmonen kiire että huhhuijakkaa. Koeviikko alkaa ens viikolla ja mulla on 7 koetta eli täys viikko. Mulla on vielä tekemättä kolme tenttimiskoettakin englannin ajalta. Oon ollu siis sidottuna mun kirjoihin... Tein yks sunnuntai iltaviidestä yöyhteen kaikennäkösiä kouluhommia. Yks niistä oli muuten uus kielikoe jonka alotin puol kakstoista ja lopetin siinä noin yheltä. Oonko minä muuten ainut vaihtari, jonka mielestä osa niistä kysymyksistä on naurettavan helppoja? Siis jos on kuva missä joku opettaja piirtää taululle ja pitää valita oikee vaihtoehto a) Teacher is running b) Teacher is drawing c) Teacher is sleeping. What the hell

Perjantaina lähen sitte kohti Helsinkiä ja mun serkun häitä. En oo ollu häissä reiluun kymmeneen vuoteen nii en ees muista miten ne etenee. Ellei sitte elokuvat anna ihan väärää mielikuvaa XD Samaan reissuun sain yhistettyä mun vaihto-oppilaskoulutuksen, joka on sunnutaina. Sen jälkeen aattelin kattoo vähän takkia ja kenkiä. ja ehkä shortseja ja tarvisin farkutki...Miten niin shopaholic.. ei siitä oo ku kuukaus ku viimeks käytin 150 puntaa. heh

Vaihtaririntamalla ei mitään ihmeellistä vieläkään. Sähköpostia oon nyt lähetelly amerikan mantereelle tavallista enemmän. Hostit on kai nyt jo aika vakuuttuneita mun pääsystä sinne. Tänään siellä pitäis käyä joku tupatarkastuksella, mutta niinku aikasemmin sanoin, en ymmärrä mikä estäs mun pääsyn sinne. Oon kuulemma ens vuoden senior. Se on kyllä hyvä juttu. Yks huoli vähemmän :) Koulu mulla alkaa vasta syyskuussa ja niinku kaikki muutki vaihtarit, tahtosin lähtä mahollisimman aikasin, mutta määpä en saakkaan vaikuttaa lähtöpäivään. Kerroin tästä siis lorrainelle ja stevelle (host vanhemmat, en oikeen osaa kuttua niitä hosteiksi ku oon tuntenu ne jo niin pitkään) niin ne sano että haluisivat mut sinne ainaki pari viikkoo ennen koulun alkua koska ne on suunnitellu joitain matkoja jo. jihuuu :) Eli luulisin lähteväni jossain elokuun puolessavälin, JOS nyt se sijotus varmistus

Tällä hetkellä on siis kouluntäyteistä elämää samalla ku yritän jaksaa odotella lisää tietoja. Mun amerikkaperhe on siis paljon parempi tiedonlähde ku itse järjestö. Jos en tuntis niitä nii en tietäis oikeestaa mitään muuta ku että prosessi on meneillään, jos ees olis. Eli vähän oon tympääntyny miten vähän mua informoidaan asioista järjestön puolelta.

Ainiin, varokaa ettette pala tai kuivu tuolla hirmu aurinkoisessa ja kuumassa kevätsäässä. En suosittele ulos menoa ilman aurinkorasvaa ja vesipulloa.
Hyvää loppuviikkoa! :)
-Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti