torstai 12. kesäkuuta 2014

A few pics

Heipä hei :) tässä muutamia puhelinkuvia mun arjesta

1&2 Serkun häät
1&2 Sama homma
1&2 pientä shoppailua helsingissä
1. Ei ollu iha paras päivä xd 2. Auringonlaskua
1. Juu 2. Etukäteen saatu synttärilahja, Michael Kors :P
1&2 Päättäreitä
1. Olin töissä kaks päivää auringossa ja tässä tulos 2. Aurinko
1. Töihin kello 06:30 2. Töihin

1. Tadaa 2. Kesäiltaa

1. Töissä 2. Hirrrrveen pitkä mato
 1. Tosiaan, osa Expon vaihtareista teki tommosen ryhmän jossa regrammataan kuvia vaihtovuodelta, jos kiinnostaa, käykää follaamassa. 2. Ja mua myös :)

 xoxo, Eevi

4 kommenttia:

  1. mulla on edessä sama tilanne mikä sulla oli talvella, eli oon lähössä 4kk ulkomaille asumaan! mitä ns vinkkejä antasit (ihan tyylii elämään siellä tai pakkaamiseen tai mihin vaa), kun aika on ton mittanen eikä vaik vuotta niinku useemmille ketkä lähtee vaihtoo ulkomaille? :-D hahah kuulostaapas typerältä, toivottavasti ymmärsit mitä hain takaa.. :-DD ja tykkään sun blogista paljon, oot tosi kaunis! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaa kiitos ekanaki iha hirveesti kivasta kommentista! :) eli 4 kuukautta on tositosi lyhyt aika nii ehkä isoin vinkki mitä osaan antaa näin jälkiviisaana on että anna mennä äläkä mieti liikaa. Oo suomalaiseksi ylisosiaalinen ja energinen. silleen saa kavereita helposti :) Äläkä tekstaa tänne kotisuomeen koko ajan koska hyvät ystävät ei katoo minnekkään sillä aikaa, tai jos katoo, ni ne ei oo hyviä ystäviä sitte. Ja ota mahollisimman vähän kamaa mukaan... ostat sieltä kuitenkin kaiken :D minne oot menossa? Oon muuten just kirjotellu tästä asiasta postausta ja tässä joku päivä julkasen sen, onpa hassua :) laita vaa kysymyksiä jos haluut tietää jotain :)

      Poista
    2. oon menos aurinkorannikon suomalaiseen kouluu fuengirolaan! joten mulle ei tuu koulun kanssa tota kieliongelmaa, mut perhe ja kaverit jää tietty tänne.. pitää vaa yrittää ottaa kaikki irti tosta ajasta!! tuun kolmosjaksoon takas, kun haluun tanssii wanhat.. nyt tosin vähä harmittaa etten jääkkää koko vuodeks :-D

      Poista
    3. Aa juu okei :) varotuksen sana että toi palaaminen on kaikken pahinta. Masentuneisuus yms...

      Poista