torstai 31. heinäkuuta 2014

Distances

Heipä hei :) mulla on ollu nyt tosi tosi kiire. Kerkesin neljän päivän sisällä käydä joensuussa, varkaudessa, lohjalla ja jyväskylässä. Kaiken lisäksi oon töissä joka arkipäivä, oon ollu koko kesän. Seittemästä puol neljään, mikä tarkottaa aikasia nukkumaanmenoja eikä yöttömiä öitä..  eli oon joutunu uhraamaan ainaki jotain tän vuoden vuoksi. Toivotaan että se on sen väärti :) tulin tiistaina yöllä kotiin yheltä yöllä ja herätys soi kuudelta. Näin tämä vuorisen eevin kesäarki :D 


Aattelin nyt kirjottaa vaan kevyen tekstin koska aikaa mulla ei ole nytkään liikaa. En kuitenkaa halua että mun blogi kuolee täysin. Eli katon vain kuinka paljon mun jenkkikotoo on kaikkialle :)

Kertaukseksi: Syracusen sijainti

New York: 255 mailia, 4 tuntia
Washington D.C. : 379 mailia, 6.30 tuntia
Virginia State(siitä syystä että oon tutustunu yhteen toiseen aivan ihanaan vaihtariin joka menee tuonne, toivon pääseväni käymään siellä :) ja ainiin, siltä kysymättä, tsekatkaa sen blogi :) http://vilma-liina.blogspot.fi/2014/07/3-weeks-to-go.html) : 541 mailia, 8.40 tuntia
Miami: Vaatimattomat 1460 mailia, 21.45 tuntia
Los Angeles: Ja paras kaikista, 2675 mailia, 40 tuntia...



Sitten eri kahviloita tai ruokapaikkoja.
Starbucks: 1 maili, 3 min
Mäkkäri: 1,2 mailia, 3 min
Dunkin' Donuts: 1,4 mailia, 5 min
Taco Bell: 2,8 mailia, 7 min
Target: 11 mailia, 17 min



Sitten yleisiä paikkoja :)
LHS (koulu) : 2.6 mailia, 7 min
Destiny USA Mall: 6.2, 13 min. Tuolta löytyy siis oikeesti kaikki kaupat nii en erittele niitä erikseen...
Yliopisto: 9.4 mailia, 18 min

Anteeksi tää pikanen postaus, mutta piti nyt saada eloa tännekkin :)
xoxo, Eevi

2 kommenttia: