tiistai 8. heinäkuuta 2014

Summer up

Heipä hei :) Lähettiin sitte neljän hengen tyttöporukalla Lahteen ja Summer Uppiin torstaina. Kolme yötä teltassa, kolme pitkää yötä. se ei ollut ehkä maailman parhain teltta, eikä nukkuminen märässä makuupussissa ollu mitenkää hohdokasta mutta reissu oli muuten perfecto. mulla oli niin kivaa, mutta myös haikeeta koska tajusin että nää hetket tytsyjen kaa vähenee koko ajan. Mulla onki vähän avauduttavaa vaihdosta mutta säästän sen toiseen postaukseen, tää kun on nyt ilonen asia tää postaus. Kiitos vielä kerran kaikille jotka oli jotenkin osana mun viikonloppua, paitsi niille jotka varasti mun retkituolin ja viiden litran vesitonkan.. mur....
 
 

Sunnuntain tunnelmia.. 
 

Pian sitä syvällisempää tekstiä.. Nyt oon menossa Joensuuhun ja Helsinkiin niin saattaa kestää tovi..

xoxo, Eevi

2 kommenttia:

  1. Oi tosi kivan olonen blogi sulla! Ja ihanalt kuulostaa toi paikka minne oot menossa :)

    VastaaPoista