torstai 9. lokakuuta 2014

Recently, photos

Hei ja anteeksi... TIEDÄN, siitä on ikuisuus ku on viimeks tullu kunnollista tekstiä. Mutta täällä sitä nyt ollaan. Kuvasin tänään videon jonka todennäkösesti lataan huomenna jos vaan kerkeen :) tässä kuvia viime ajoilta. enjoy! laatu on erittäin huono... en tuu käyttää tota sovellusta enää.
1. Selfie 2.Näin käy jos jättää kännykän irralleen... 3. Lenkkiä 4. KESÄ
1. Mä ja mun "design-takki". Jostain syystä kaikki luuli tota jostain design-kaupasta ostetuksi. Se on mun mummon/äidin vanha. Eli ei XD 2. Tuntia 3.Siis tarviiko tähän ees sanoja? 4. Sälfiä

 1,2,3&4 Apple picking 
1,2,3&4 Näin käy ku jättää kännykän esille ku lähtee vessaan.
 1. Naapurustoo 2. Pinkin pukkari Chelseata ootellessa. 3. Keskustaan menossa 4. COOKIE
 1&2 Viime vuonna LHS:sta valmistunu Chris on siis US Marine eli laivastossa. Se tuli käymään koululla ku palas viime viikolla komennolta. 3. Lizzie.. 4. Naamakuvaa
 1. Maanantaiaamu klo 07:20 2.Jätskiä 3. Koti 4. Siis en just laittanu samaa kuvaa kahesti?
 1. Mä ja mun rakkaimmista rakkain Jason. Se lopetti kuoron nii nyt en nää sitä enää niin usein. Meillä sattu olemaan tona päivänä samanlaiset vaatteet. Fashionistat. 2.Peruskoulupäivä applen koneineen. 3. Vain jenkeissä 4. Lunchia Monikan ja Chelsean kaa.
 1. Mä, Chelsea ja Anthony 2. Dat photo bomb though 3. L 4. Tribe on
 1. Musta tuntuu että chelsea on joka kuvassa? 2&3 GO POOL 4.Fail

HUOMENNA TAI YLIHUOMENNA VIDEOO!!
xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti