keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Farewell

MITÄMITÄMITÄ. Huomenna jo? Mihin tää aika on kadonnu?
Eli huomenna lähtee lentokone kohti Englantia ja mun elämä muuttuu totaalisesti. Siis jotenki kauhistunu olo että nytkö tämä päivä koitti, näin noppeesti. Siis iha oikeesti.. Vasta oli 80 päivää, sitte meni alle neljänkymmenen ja muistan sen päivän ku eilisen ku oli alle 20 päivää.. Siis mitäääh.

Alle vuorokausi kuha oon perillä. Siis jumaliste! Kirjottelen seuraavan kerran englannin maaseudulta ft. lehmät XD en kestä että lähtö on jo niiiiiiiiiiiiin lähellä.

Mun ihanat rakkaat ystävät järkkäs yllärimökin viime vklpna ja olin otettu kuin paljon vaivaa jokanen oli laittanu tuohon! Leiponu vaikka mitä ja muutenki koko homman organisointi on ollu varmasti niiiiin iso homma! Rakastan mun ystäviä ja sitä mukaa myös ikävöin..




Tää on vähä missimeininkiä mutta ideana siis lippu jonka sain mukkaan :)




Tässä siis mun kaaaikki tavarat Englantiin. mmm..

Kolme asiaa joidenka avulla aion selvitä. Kuulokkeet, suklaata ja sanakirja.

Lähtövaatteet

"Tietokonelaukku". Mulla ei mahtunu minnekkää muualle kirjat nii oli pakko tunkee ne konneen kaa.

Etupainonen kenties?

Tuun ikävöimään teitä kaikkia niin paljon että varmaan räjähän jossain vaiheessa. Mutta mää pääsen vihdoin toteuttamaan jotain josta oon unelmoinu niin kauan. Aika ei tuu olemaan helppoa, mutta sen ei piäkkää olla. 
Älkää unohtako mua PILIt
(Skyrri puuttuu:))

xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti