lauantai 21. joulukuuta 2013

I'm all good

Pari kuvaa matkasta :)



Mulla ei ollu konneessa hädin tuskin tilaa omille jaloille ku oli neljä kassia..

So, here I am. In beautiful England. Oh my gosh. Avasin tänä aamuna ensimmäisenä ikkunan ja nautin siitä raikkaasta tuoksusta ja tuulen vireestä joka puhalsi mun kasvoille. Vihdoin perillä, kauan odotettu matka on toteutunu. Sitte tuli lehmän lannan lemu ja tajusin että oon keskellä peltoo.. Okei on tää paikka vaa niiii ihana että luonnonki hajun kestää :)

Ensimmäinen auringon nousu. Aamulla oli tosi kylmä niinku nurmikosta näkee!

Kun saavuttii eilen meijjän taloon, olin iha järjettömän onnellinen ja en muista millon oisin hymyilly samalla tavalla mitä sillon. Todellisuus oli sata kertaa parempi mitä mun kuvitelmat omassa pienessä mielessä. Ja ne oli jo päässä melko korkeita odotuksia. Kaikki tää toteutu miljoonakertasesti. Vaikka täällä oli tosi pimmeetä, rakastuin jo taloon illalla. Aamulla kaiken näki vielä selvemmin ja voi että miten mää tykkään tästä. Niin englantilaista, niin sitä mikä on kaunista. Mun mielestä siis :)              



Vietetään siis joulu tässä talossa asuvien kanssa ja niillä on kaks kissaa. Oon allerginen niille nii eipä mun tarvii varmaa sannoo enää mittää muuta.

Vähän tax free ostoksia


Tää on siis mun huone täällä. Ainakin viikon verran :) On ehkä maailman paras sänky.. hyppäsin nii upposin ehkä puoleen väliin XDD se on niin pehmee!




(tossa ei oo todellakaan mun kaikki vaatteet)



 Nantwich. Ihana pikkunen kaupunki missä tuun käymään moooonta kertaa. Kaikkialla muualla on punasia tiilitaloja paitsi iha ydinkeskustassa. Tämäkin asia on mun mielestä nii ihana :) En oo löytäny vielä oikei mittää mistä en tykkää. Okei, ehkä tuuli tänään oli niin kylmä että tuli iha jäätävä olo. Se on ainut huono puoli. Tai no, oli. Täältä löytyy siis jotain shoppailumahollisuuksia ja paljonpaljon kahviloita ja pubeja. Näin muuten mun koulunki joka on tuossa melko lähellä!

Nantwichin vanhin talo: 1400-luvulta. En tiiä oonko mää hupsu, mutta jokin tommosissa kuvioinneissa viehättää mua hirmusesti, ja noi värit on nii omnomnom :D näitäki taloja löytyy vaikka sun mistä. Mulle ei oo tullu yhtään modernia taloa vastaan vielä. Kaikki on punasia tiilitaloja, tai erivärisiä tiilitaloja, tommosia mustavalkosia, tai joitain muita vanhoja paritaloja. Nii, täällä on muute paljon paritaloja.





Huomenna nään Millien ja kumppanit ku mennää tohon samaseen kaupunkiin kahville! Vähä jännittää ku näkkee ihmisiä, joille on vaa jutellu netin kautta :D wish me luck!
P.S. Mulla on turkoosi vessa!
xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti