maanantai 11. elokuuta 2014

15 days left

Heipä hei :)
Mun hostit joita tykkään kuttua mielummin Lorraineksi ja Steveksi koska tunnen heidät kuitenki jo monen vuoden takaa, on kertonu mulle kuin oottavat mun tuloa. Hehän halusivat mun tulevan Syracuseen ainakin kaks viikkoa ennen koulun alkua, tekivät ASSElle virallisen hakemuksenkin, mutta jostain syystä se hylättiin ja oon siellä vasta viis päivää ennen koulunalkua. He sanovat kuitenki että vievät mua ympäri amerikkaa toisilla lomilla. Lorraine on kunnostanut antiikkihuonekaluja mun tuloa varten, Steve on selvittäny asioita puhelimesta, koulusta, harrastuksista ja kaikesta mahollisesta. Steve myös kertoi että he tekevät kaikkensa että mun vuodesta tulee onnistunut. Oon heille special exchange student, koska ensimmäinen vaihtari heille oli mun äiti, ja nyt kymmenen vaihtaria myöhemmin minä, heidän ensimmäisen vaihtarin tytär on viimeinen. 
Minä itsekin koen mun hostien olevan special mulle, koska en matkaa tuntemattomaan. Tiedän että se on turvallinen paikka, ja tiedän kuinka ihania ihmisiä he ovat. En vaan malta odottaa ku oon matkalla! Tutina on nii uskomatonta tässä vaiheessa. Katsoo kun melkein kaikki muut on jo matkalla ja itse odotat hermostuneena sitä lähtöpäivää. Mutta en oo repiny pelihousuja vielä. Tää jännitys on semmosta oikeenlaista joka saa tulevat tapahtumat tuntumaan ekstrakivalta :)
Nyt mun lähtöön on siis 15 päivää ja en meinaa pysyä enää housussani. "alotin" pakkaamisen viikko sitte, mikä tarkottaa kassien kantamista huoneeseen ja vaatteitten heittelyä niitten sisälle tai lattialle. Ja mun pakkaaminen kestää tooosi kauan niin iha hyvä alottaa jo tässä vaiheessa. Mulla on tosiaan kaks vaatekaappia ja rekki, joista mun pitäis yrittää löytää vajaa yks matkalaukullinen tavaraa mukaan. Äiti sano että se lähettää mulle sitte erikseen talvivaatteita eli mun pitää laittaa niitäki valmiiksi johonkin. Ostan jenkeistä kuitenki mm. kihartimen, kännykän, paljon paljon vaatteita ja toisen matkalaukun nii ei haittaa vaikka jotain jäiskin kotiin, kaiken voi ostaa sieltä!
.... en jaksa pakata
Tässä on siis mun matkalaukut :)

Mun muutkin valmistelut on alkanu, tilasin kameran jonka pitäis just keretä enne lähtöö, kävin ostaa viikonloppuna perusjuttuja mukaan. Mun pitää käydä vielä apteekissa ja maksissa ostaa lääkkeet, pesuaineet ja meikit. Töitäki mulla on enää kuus päivää! jee :) Lupaan kirjotella heti enemmän ku on mistä kirjottaa!

xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti