torstai 7. elokuuta 2014

Facts about me

Istuskelen tällä hetkellä kotosalla sängyssä kun muut oli koulussa. Ja mun ite ois pitäny olla töissä mutta kesäpöpö iski ja mun olo on surkee.. Koska mun elämässä ei nyt tapahu yhtikäs mitään niin aattelin tehä tämmösen main stream postauksen vaikka niitä koitan vältellä :)

Faktoja Eevi Vuorisesta:

1. Rakastan musiikkia. Rakastan sen kuuntelemista ja sen tuottamista. Voin istua kaks tuntia pianon äärellä, soittaa ja laulaa niin tuttuja kappaleita kun sitten omia keksimiä joita en muista sen soittohetken jälkeen enää.

2. Mä myös kuuntelen musiikkia oudolla tavalla. Kiinitän enemmän huomiota yksittäisten sointujen ja sävelten muodostamiin ryhmiin, enkä niinkään kuuntele kappaletta kokonaisuutena. Erittelen asiat päässä ja sitte ku oon käsitelly ne nii yhistän takasi toisiin. Onpa monimutkasta :D

3. Oon tosi suvaitsevainen. En haluais että oikeestaan esim mitään eettisiä tai uskontoja tai avioliittojuttuja kiellettäs lailla koska kaikilla on oikeus päättää mitä ite tekee. Se ei oo pakottamista, se on vaihtoehtojen antamista.

4. Mulla on tosi hyvä työmoraali. Poden tälläki hetkellä huonoo omatuntoo ku en menny töihin.

5. Mun huone on aina ku pommin jäliltä, mutta sitte ku siivoon, mun on tehtävä se kantapään kautta

6. Kun taas järjestän mun vaatekaapin nii vaatteet on esim rekissä lyhyimmästä pisimpään vaatteeseen.

7. Mun kaikista suurin unelma on päästä joskus asumaan edes hetkeksi lontooseen.

8. Rakastan jakkuja

9. Olen jumalaton maratoonari, nimittäin kaikissa TV-sarjoissa. Gossip Girl, Pretty Little Liars yms..

10. Oon vesihirmu, rakastan järvessä uimista.

11. En voi SIETÄÄ hiihtämistä

12. Mikään muu ei ärsytä mua niin paljon ku se että jollain on samanlainen vaate ku mulla. Vihaan sitä tunnetta YLIKAIKEN

13. Mun puhelin on niin huonossa kunnossa että tällä hetkellä mun mobiililaite on table.

14. Vietän YouTubessa ihan liikaa aikaa

15. Rakasta pukeutua ihaniin vaatteisiin syksyllä

16. Syön jokaisen leivän reunat ennen keskustaa, siis ihan jokaisen. Ja sama pätee leivoksiin

17. Tilaan hamppariin vaan pihvin ja juuston koska oon joskus oksentanu hampurilaisen jälkeen ja majoneesi ja suolakurkut kuulostaa järkyttävältä.

18. Oon yllytyshullu

19. Ku levitän voita leivälle, jokaikinen millimetri siitä leivän pinnasta pitää olla peitettynä. Jos se on jääny voitelematta kunnolla kotona ja oon töissä ja tiedän sen, levitän sen vaikka sormella. Don't jugde me

20. Jos oot mun kanssa kaupassa ja laitat limpparipullon pystyyn, voit olla varma että laitan sen lappeelleen.

21. Oon nukkunu tänä kesänä 6-7h per yö. Hienoa eevi

xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti