sunnuntai 17. elokuuta 2014

Tab post..

Heipä hei:) mun kone on ollu huollossa jo hetken joten tää blogi tulee olemaan vähän hiljanen ennen ku saan sen takas mun käsiini. Kirjottelen nyt tablella vain vähä päivitykseksi. ja tää ei suostu lataamaan kuvia, niin tää on vähän tylsä teksti..

Ens viikko tulee olemaan hullun kiireinen. mulla on enää kaks päivää töitä (jee!). Kahen ja puolen kuukauden työrupeama on pian ohi :) aattelin käydä koulussa hengailee ja näkee ihmisiä ennen ku katoon suomen kamaralta. Mulla on myös kampaaja-aika, käynti apteekissa ja maksissa. Viikonloppuna mulla on kahet läksiäiset. Ja sitte mulla on maanantai aikaa pakata loput ja hyvästellä ystävät, aattelin mennä kouluun käväsee nii se ois kaikista helpoin tapa nähä kaikkia :) tiistaina mun lento lähtee 06:20 kajaanista eli mulla tulee melko pitkä päivä matkustaessa. Ei siinä, rakastan lentää ja tsillailla lentokentillä :)

Mun lähtöön on nyt 9 päivää, wait what? minne tää aika kulu?

xoxo, Eevi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti