sunnuntai 24. elokuuta 2014

Farewell

Heipä hei :) Viikonloppuna oli luvassa kaksiosaiset läksiäiset: perjantaina syömään perheen ja sukulaisten kanssa. Ja lauantaina tyttöjen ilta kun mentiin hotelliin yheksi yöksi viettelemään iltaa :)

Mentiin siis perjantaina syömään paikalliseen ravintolaan Kippoon, jossa saa perinteistä suomalaista ruokaa. Oli mukava nähä mummoja ja ukkia, tätejä ja setiä vikaa kertaa. En mä siltikään ymmärrä että oon jo ihan pian lähössä..

Lauantaina oli vuoro meidän tyttöporukan perinteisen asunnon varaamiselle. Ollaan oltu samassa paikassa kolme juhannusta peräkkäin. Ja ollaan siellä vuodessa joku 2-4 kertaa. Ens vuonna joudun kuitenki jättää juhannussuunnitelmat välistä kun tuun vasta myöhemmin suomen kamaralle.(nyyh)Päätettiin eilen tehdä siis mahollisimman helppoo ruokaa aka tortilloja ja laittauduttiin yhessä.
Seuraavaksi luvassa oli puheita, haleja, lahjojen antoa, itkua ja kakun syöntiä. Tosin, minä ite en itkeny yhtään mikä on yllätys. En mä usko vielä jotenki  lähteväni. Oon sanonu heipat jo vaikka kuin monelle ystävälle ja tutulle, mutta ykskään kyynel ei oo tipahtanu. Ehkä sitte siellä lentokentällä...
Mun ystävät jotka oon tuntenu ihan ipanasta asti teki mulle leikekirjan eli ystävyyden aakkoset tai jotain vastaavaa tais olla(anteeksi kun unohdin). En oo siis saanut avata sitä vielä mutta sen on lupa avautua kun olen poistunu suomen ilmatilasta. Saatan sillon itkeä, mutta hymy korvissa kuitenki :)

Kiitos kaikille ihanasta vikasta viikonlopusta suomessa! <3

Jälellä on nyt sitten kaks yötä kotona jonka jälkeen starttaan kohti New Yorkia. KÄÄK! Huomenna tulee vielä matkatunnelmat ja jotain muuta vastaavaa tänne :) 

xoxo, Eevi

P.S. Lähen kohta kattoo leffateatteriin Tähtiin Kirjoitettua Virhettä kolmatta kertaa.. no life

1 kommentti:

  1. Toivottavasti sulla tulee ihan mahtava vuos! Itellä olis ystävien ja perheen hyvästelyt edessä puolen vuoden päästä ja voin vaan odottaa sitä tulvaa mikä mun silmistä tulee vuotamaan! :D
    Jään seurailemaan sun blogias!

    http://almaaustraliassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista