sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Enjoying the last month

Heipä hei :) Tää Englannin nettiyhteys on sen verran huono että oon kolme päivää yrittäny avata tätä hiton blogikirjotussivua.. Nyt sain sen vihdoin ja viimein auki :) Mulla ois video valmiina laitettavaksi ja paljon kuvia mutta yhteys ei vaan anna periksi. Eli tulee ihan kuvaton postaus että pysytte jotenki ajan tasalla :D

Huomenna mulla on vappaa päivä ku ei ole tunteja taas vaihteeksi. Se päivä mun on käytettävä suomen tenttimiseen koska oon niiiiiiin pahasti jäljessä mun hommista. Iha hirvee huoli.. Mulla on reilu kuukausi aikaa ja nyt pitää oikeesti painia koulun kanssa! Ja mua ei yhtään ollenkaan lainkaan kiinnosta avata koulukirjoja.. Ja en tiiä miten jaksan viimesenki jakson kun tuun suomeen.. Onha siellä kesä ja kesätyöt tulossa niin kovasti vastaan.. Ja sitä mukaa myös vaihtovuosi. En voi uskoo että kesään ja vaihtoon on niin vähän aikaa. Mutta mun ei nyt piä ajatella niitä, vaan keskittyä viimesiin viikkoihin Englannissa :)

Tiistaina ihan normi päivä, MUTTA mun kolmas ja neljäs tunti on hypyt mikkä on keskellä päivää mikä on ärsyttävää koska on tylsää ja mikä tarkottaa että joudun ottaa koulukirjat esille...

Sitten keskiviikkona tänne saapuu pullan tuoksuinen mummo :) eli se tulee tänne viikoksi ja meillä meneekin varmaa tuleva viikonloppu sille näytettäessä lähiympäristöö ja niin edespäin. Joudun lähtemään tästä mun huoneesta että mummo saa oman huoneen :) Meillä on tosiaan vielä tuo yks kerros ja siellä vierasmakkari, mutta kukaan ei oikeen halua nukkua yksin siellä ku se meinaa olla vähä karmiva paikka niin meen siis olgan ja aatun huoneeseen aatun sänkyyn ja aatu siirtyy iskän ja äitin väliin.

Torstaina iskä lähtee kohti Joensuuta ja Sotkamoo, ja se käy heittämässä iha kotona asti pari matkalaukullista. Joo tosiaan mun vaatekaapista on lähteny nyt melko paljon tavaraa iskän mukaan, koska tiiän että tulee ostettua vielä parin viikonlopun aikana lisää tavaraa, ja sitä on tullu ostettua jo sen verran että on pakko luopua vähän talvisimmista kamppeista :) täällä ku rupeaa olemaan jo tosi kevät! Ja joo rahaa on palanu ehkä jopa liikaakin vaatteisiin, mutta nyt mulla on taas uus lista mitä tarviin. Mutta ne on nyt semmosta hyötykamaa kuten kengät ja takki mutta kyllä sitä turhiaki asioita tulee ostettua.. Toivoton shoppailuhullu.

Sitten ens viikon keskiviikkona, mummo lähtee kotiin ja tänne tulee toinen mummo ja ukki :D eli siinä menee toinen viikko vieraitten kera! Nekin on täällä viikon. Minä, iskä, ukki, aatu ja olga mennään kattomaan Manchester Unitedin peli jossain vaiheessa sitä viikkoo ja varmaan käydään naisporukalla jossain shoppailukierrokselle ku taitaa tuo mummokin omata hieman hullun shoppailijan käytöstä :) hihi

Tämän viikon jälkeen mennään itsekeksitylle pidennetylle viikonlopulle Edinburghiin joka on Pohjosessa. En nyt oo varma onko se jo Skotlannissa vai siinä rajalla? Mutta kuitenkin, mennään kolmeksi yöksi Edinburghiin joka on itärannikolla, niin nähään ne hienot cliffit siis kalliot. Ja siellä on myös joku linna. Niitä kun riittää englannissa tosi paljon nii siinä on kai jotain hienoa historiaa ku se on aika tunnettu turistinähtävyys? Mää oon kyllä vähän pihalla kaikesta tästä tiedosta. Ja tottakai jää aikaa shoppailuun, ja sitte mennää vissiin johonki musikaaliin jos saadaan ostettua liput huonolla yhteydellä!

Viikko sen jälkeen mennää Manchesteriin yöksi. Äiti, Aatu ja Olga menee kattomaan Peter Pan On Ice, iskä istuu pubissa jossa ilmanen wifi ja minä shoppailen :) Tämän viikonlopun jälkeen onki vika kouluviikko ja voi jessus että en halua ajatella vielä sinne asti... Voi tulla melko syvällistä tekstiä viimesinä viikkoina. Tietysti sitte vikana viikonloppuna aijon pitää jonkun näköset läksiäiset tai jotain :) Ja sitte on vielä sen jälkeen kolme päivää jälellä, mutta en tiiä meenkö kouluun vai valmistaudunko ja pakkailen!

Tää viikonloppu on ollu aika kylmä, mutta täällä tosiaan on jo kevät vihertymässä hirveetä vauhtia.. Toppatakki on ollu turha jo pitkään mutta sitä on tullu piettyä vaan sen takia, ku mikään muu takki ei käy joittenki kenkien tai paidan kanssa XD Ens viikolle on luvattu 15 astetta että lämmintä pukkaa!

xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti