sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Half term

Heippa heii :) Nyt on siis Half term loma ohi ja huomenna maanantaina mennään kouluun. Haha ei mennäkkää koska jostain syystä meillä on maanantaikin vappaa?

En tiiä onko mulla mitään huikeen ihmeellistä kerrottavaa, kaiken oon tainnu etukäteen kertoakki mitä on tällä lomalla tapahtunu, ei oo muuttunu pahemmin :) Siksi jaan vaa kuvia sunnuntain yökylästä, maanantain Liverpool reissusta ja keskiviikon Manchester reissusta!


Lottiella ennen Chrisille menoo. Ne asuu vierekkäin nii helppo homma :)

Chrisillä!
En saanu hetken rauhaa nukkua... Mun korvissa soi vieläki se Thomasin nauru kello viisi
Ennen Liverpooliin lähtöö Lottiella
Automatka
Crewen juna-asema
 Rakastan Skittlessejää!
 Millie ja Tom.
Vasemmalta: Joe, minä, Lottie, Kamila, Millie, Tom.
Pizza Hut
Kamilan eka kerta Hollisterissa.
 Ostokset ja hirvee väsy junassa neljän tunnin yöunien jälkeen........
Manchester keskiviikkona.
Etittiin heti ensimmäisenä pubi missä näky Suomi-Venäjä. Sitä ennen nähtiin just hiihon loppusuora ku Suomi sai kultaa :)
Ostin uuet farkut Liverpoolista
 Hard Rock Cafe
Syödään äitin ja Olgan kaa aina toi tacoannos ku ollaan jossain Hard Rock Cafessa!
 Illalla vielä Trafford Centren isoon leffateatteriin ja menin yksin kahtomaan Endless Love. Nauratti ku samalla rivillä oli: pari, pari, pari, minä ja karkkipussi, pari ja pari....

Nyt sitte pikkuhiljaa sopeutumaan arkirytmiin :) Hyvää kouluviikkoa ja joillekki lomaviikkoa?

xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti