maanantai 10. helmikuuta 2014

Snow?

Heipä hei kaikille pitkästä aikaa!
Viime kirjottelusta on reilu viikko. Oon ollu iha hirmu kiireinen vaikka mulle ei oo tapahtunukkaa mitään ihmeellistä. Täällä arki tuntuu vievän jotenki enemmän aikaa? Siis mulla oli eilen illalla ekan kerran aikaa koko viikolla kirjottaa tänne, mutta netti ei toiminu yhtään nii en voinu avata sivuja.. Tein videonki perjantaina mutta se vähä epäonnistu, nii en ladannu tänne.

Enivei. Nyt siis on jo helmikuun 10. ja aika vaa lentää eteenpäin. Voisin siis kertoo vähä mitä täällä on tapahtunu ja mitä on luvassa. Tänään maanantaina mulla on vappaa päivä koska mun lukujärjestys on aina tosi tyhjä maanantaisin ja perjantaisin. Mutta tän viikon perjantaina on sitte Barnando's day eli se on semmonen hyvätekeväisyyspäivä. Sinne pitäis pukeutua johonki asuun ja meijjän oli tarkotus pukeutua kuuen hengen tyttöryhmällä Crayoneiksi, eli ne vahaliidut tai jotain vastaavaa. Mutta sitte kaikki yksitellen ei halunnukkaa nii ei kehattu Thomasinin kaa vaa kahestaa olla kaks liitua... Eli nyt ei oo mitään tietoo mikä oon, vai meenkö ees kouluun sinä päivänä. Mulla ei oo nimittäin kovin paljoo naamiaistarvikkeita täällä :D

Iskä lähtee suomeen torstaina ja tulee takas maanantaina. Perjantai avaa sitte alkavan Half Term loman eli se on vähä niinku hiihtoloma näille. Viikko lomaa jeejee. JA meijjänhä oli tarkotus lähtä Lontooseen ja kattoo Brit Awardseja, mutta jostain syystä meijjän suomalainen pankkikortti ei käyny, ja ku pyyettii meijjän naapuria auttamaan, nii ne liput oli menny... Eli ei nyt mennä lontooseen eikä Brit Awardseihin. mur. Mutta sen sijaan ollaan menossa Chrisille kymmenhenkisellä porukalla sunnuntaina, siis kaveriporukalla, ei perheellä haha. Se on niinku camp out, sleep over, whateverrr. Niinii sinne siis. Ja mennään siitä suoraan maanantaina Liverpooliin melko samalla porukalla shoppaa. Sittensitten torstaina oon aatun ja olgan kaa keskenään kotona ku äiti ja iskä lähtee Chesterii yöksi. Ja me saatetaan lähtä käymää Yorkissa tai Birminghamissa tai jossai kaupungissa missä ei olla vielä käyty täällä ollessa.

Sitte myöhemmin keväällä ollaan menossa yöksi Manchesteriin. Lähen ainaki joku keskiviikko käymään päiväseltään, ku äiti käy siellä viikottain jossain seminaarissa. Jaja mummo ja ukki tulee maaliskuun lopussa tänne ja mennään kattomaan toinen Unitedin peli. Sitte meillä oli joku viikonloppu tulossa Blackburnit meille jaja joku vklp oltiin menossa johonki kaupunkiin jota en nyt muista. Ja tuntuu että viikonloput loppuu aiva kesken! Meillä on kai yks vapaa viikonloppu siihen ku mää lähen kottiin. Josta tuliki mieleen että oon nyt varannu lennon suomeen. ke 9.4 lennän kajaaniin :)

Nii :) eli täällä on kiireinen arki, enkä oo kerinny miettiä ihmeempiä viimesen viikon aikana! Mulla loppuu huomenna käyttöaika simistä, nii pittää käyä ostaa uus Top Up nii on taas kuukaus aikaa soitella :) Tänne kuuluu hyvää!

p.s. äsken sato lunta viis minuuttia, mutta se oli semmosta räntää nii ei jääny maahan!

xoxo,eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti