perjantai 14. helmikuuta 2014

My day

Tässä nyt se luvattu ja aikasemmin tehty mun tyypillinen päivä Englannissa :) kuvat on kännykästä, että laatu on sen mukanen!

Kello soi 06:45-07:30.
Yeah. Oon nyt tehny pari kertaa sillee, että suoristan illalla hiukset nii ei tarvii aamulla ku vaa huonoimmat kohat :D

Joo ja meikkaanki nykyään sängyssä. Liian lämmin

Suoristustaa. En suorista kyllä kovin usein, enemmän kylläki mitä suomessa!
Nää mun tossut on niiiiiiiiii arvokkaat kylmällä kivilattialla!
 Aamupalaa
Mun laukku, hyvällä laadulla maustettuna
Koulueväät. Melko perussetti!
Mulla oli kuva automatkasta, mutta se katos jonnekki.. Eli iskä jättää meijjät yhteen risteykseen ja me kävellään siitä kouluun.
Common room aina ennen ekaa tuntia.
Englantiaa. Oon luokan ainoo jolla on lyijytäytekynä :D
Lauren and Thomasin.
Toinen englannin oppettajista antaa meille välillä keksiä ja kakkua :)
Käytävää. Oottelemassa median tuntia.
Median artikkeli- ja kansianalysointia
Eka breikki, rice pudding eli niinkuuuu suomalainen riisifrutti? ilman hilloa on parempi
Psykologiaa
Täällä käytetää hirveesti kaikkee erilaisia oppimistekniikoita, on lukemista, puhumista, piirtämistä, askartelemista, esitelmiä yms. Käytetää eri värejä että muistaa paremmin. Muistan kyllä paremmin kaikki asiat!
Lounasta. Bagel
Olin hypyllä Thomasinin seurana tekee esitelmää.

Toinen psykologian tunti
Joo elikkä tona keskiviikkona oli se suurmyrsky ja tuuli ja sade oli iha jumalatonta.
Matka Nantwichin kuntosalille
Aina kaappi numero 8!
 
Vähä suklainen välipala :D
KOLMAS KERTA PÄIVÄN SISÄLLÄ KU MEEN VESSAAN EIKÄ OO PAPERIA

 Jouduin oottaa sen myrskyn takia melkee puoltoista tuntia.. Äiti ku joutu jäämään sinne Manchesteriin
 Koti ja ruokaaaaaaaaaaa.


Tietystihän mää tein iltapuuhia ja muuta, mutta myrskyn takia oli paljon muuta ajateltavaa ku ottaa kuvia, nii voin kertoa että kävin tasan suihkussa ja menin nukkumaan :D

Täällä on tänä iltana myrsky osa 2. Äske oli noin tunnin ajan sähköt pois ja oli tosi pelottavaa pilkkopimeessä isossa vanhassa talossa keskellä mustaa peltoo. Onneks sähköt on nyt takas nii ei huolta hättää mittää!

Tänään alko siis Half Term loma niiiniiin nyt voi kestää hetki ennenku musta kuuluu mitään!

xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti