maanantai 3. helmikuuta 2014

DON'T KNOW WHAT TO WRITE

Tässä pientä listaa mitä mää oon ja en oo kaivannu suomesta :) Edelleen painotan etten haluais olla missään muualla ku täällä, mutta väkisin sitä kaipaa jotain!

1. Kaipaan luontoo ja meijjän järvimaisemaa.
2. Kaipaan tuttua ja turvallista ympäristöö. Täällä on välillä pelottavaa kulkee pimeellä!
3. Kaipaan ja en kaipaa hiukan lenkkipolkua.
4. EN kaipaa pakkasta enkä lunta. Mulle käy oikeen kernaasti tämmönen syksysää täällä

5. Kaipaan kuitenki ulkopelejä niinku aatun kanssa lämimistä.
6. En kuitenkaa kaipaa hiihtoo..........................
7. Kaipaan yleisesti omaa kotia, tää on vähä vieras talo sillee että ei ossaa asettua täysin taloksi. 
8. Kaipaan ruisleipää
9. Ja suomalaista suklaata
10. Ja valion maitoo.

11. Kaipaan jutan raivoomisia tunneilla.
12. En kaipaa koulunkäyntiä itessään.
13. En kaipaa ryhmänohjauksia. Mutta kaipaan siellä heitettyjä läppiä.
14. Kaipaan korismatseja.
15. KAIPAAN SARKASMIA!!!!!!!! Siis iha oikeesti mää en pääse täällä yli enkä ympäri, että täällä ei ymmärretä sarkasmia! 

16. Kaipaan mun kokovartalopeiliä (kuva muuten vikasta aamusta suomessa)
17. Kaipaan Jyrkin (ismon) yleistaitoja. 
18. Ja siellä pelattavaa kuntopallotennistä.
19. Kaipaan kiljumista ja huutamista. En oo huutanu kunnolla piiitkään aikaan :D
20. En kaipaa telinevoimistelua.
21. Kaipaan mun suomessa olevia vaatteita.
 22. Kaipaan emmin ja mun väittelysessioita. Eli jokapäivästä keskustelua ku me ei muuta tehä ku kiistellä. En saa unohtaa sen tanssimuuveja..
23. En kaipaa saran väkivaltasta käyttäytymistä.
24. Enkä tinjan, mutta se on jo vähä rauhottunu.
25. Mutta kaipaan Saran ja mun puskajuoksuja ja possuilua. Paljonkoha ruokaa me ollaa syöty keskenää??? On tacoja, karkkia, pullaa, kebabbia, donitseja.. ME VAA SYYÄÄ YHESSÄ
26. Kaipaan Ransun kaapin korjaamista, ja sen leipien syömistä ;) ja ainii sen peukkuja, Ja naurua XD
27. Kaipaan jutan ja mun hillittömiä ruotsin tunteja ja kuvien ottamista. Kesän kokemuksia. Ja Isac Elliotti-aikaa. "ELÄ PUNGE SIIHEN, ELÄ PUNGE SIIHEN, ELÄ PUNGE SIIHEN, ELÄ PUNGE SIIHEN"
28. Kaipaan skyrrin skyrrisiä skyrrihetkiä ;) oke ehkä ne ala-asteajat voittaa kaiken! Ja ku oot mun nykkeilysäkki!
29. Kaipaan mun ja Tinja sarkasmisotaa, naurukohtauksia ja jekkuja :D pelimatkat oli ehkä maailman parhaimpia. Mieti, nyt sun pitää pärjätä ilman mua! Ja leirin nukkumisolosuhteet oli oikein hyvät!
30. Kaipaan siis ihmisiä. En oo unohtanu teitä vaikka siltä saattais tuntua! Nyt oon päättäny kuitenki keskittyä enemmä tänne elämiseen nii elkää ihmetelkö jos musta ei kuulu nii paljon puhelimen kautta! Koska aikaa on enää vähän reilu kaks kuukautta, haluan elää sen täysiä!

 


xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti