perjantai 5. syyskuuta 2014

First day of high school

Heipä hei :) mulla alko koulu eilen ja oon lähössä kohta viettelee mun toista koulupäivää. Sanotaanko näin että ekan päivän aikana tuli pari muuttujaa joista aattelin tehä huomenna videon ku ne on parempi selittää suullisesti. Päivä oli muuten onnistunu! Kielen kanssa mulla ei oo ollu mitään ongelmaa koko aikana. Oon Englantiin verrattuna paljon puheliaampi ja itsevarmempi. Ainoo missä oisin toivonu muutosta on että ihmiset oikeesti aidosti kiinnostus ja tulis juttelee enemmän. Kun joku kuulee sen EXCHANGE STUDENT sanan, kaikki kääntyy kattoo ja sanoo: "so cool" Sitte tulee pari kysymystä jonka jälkeen innostus lopahti. Kavereita siis tulee, muttei vielä niitä ystäviä. No, oon ollu koulussa vasta yhen päivän. Ja oon silti tavannu tosi ihania ja ystävällisiä ihmisiä! Tää oli vaan pikanen päivitys kun ei oo ollu oikeen aikaa kirjailla tänne mitään! Huomenna lisää videon muodossa!


xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti