maanantai 22. syyskuuta 2014

Football, smores and sleepover

 Heipä hei :) perjantaina oli siis luvassa mun eka high school football game. Oon käyny muissa peleissä niin säännöt ei oo niin epäselvät :) katsomon koko vasen puoli oli varattu koulun oppilaille ja sieltä loisti sininen ja oranssi, meiän koulun värit. Mulla on tosin vaa syracusen huppari mutta yliopistolla on samat värit ku meillä nii se kelpas hyvin. Ilta ei sattunu olemaan onneks kylmä vaan yks lämpimimmistä viikkoon. Täällähän kävi niin että asteet tippu yhtäkkiä viiteentoista ja yöt oli kylmiä. Lauantaina eli eilen kelit lämpeni takas ja tänään oli 27 vaikka sato koko päivän. Ens viikoksi on luvattu 20-27 huomista lukuunottamatta.
Meiän koululla on tämmöne juttu vähä niinku nälkäpelissä, eli nostetaa kädet pystyyn ja tehää toi merkki :)
Voitettiin peli 36-0 eli jeeeeeeeeee

 Lauantaina oli vuorossa mun yhen parhaimman kaverin synttärit. Chelsea täytti 18 ja painostan sitä hankkimaan täyden ajokortin että päästään rullailee, mutta se pelkää ajamista nii voi olla että sen hankkimisessa menee hetki...
 Me istuttiin ihanassa kesäyössä nuotion äärellä, paistettiin vaahtokarkkeja ja tehtiin smoreja. Söin tosin vaa yhen ku ne on niiiiiin makeita. Oltiin totuutta ja tehtävää, never have I ever- peliä, katottiin tähtiin kirjoitettu virhe. Nukuttiin sohvalla josta johtuen mun alaselkä on jumalattoman kipee...
 
Lainaan Chelsealta tie dieta spirit weekkiä varten joka alkaa siis huomenna :)
 Sunnuntaina kävin ostamassa sitte mekon Homecomingiin mutta siitä näytän kuvan vasta tanssien jälkeen ;)

xoxo, eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti