lauantai 20. syyskuuta 2014

I'm sorry

Heipä hei :) ja anteeksi.. taas kerran.. Koitin päivittää blogia pari kertaa tällä viikolla, mutta jostain syystä postaukset ei avautunu mulla. 
Eli, tänä aikana kun en oo kerenny kirjotella mitään oon ollu leikkimässä agenttia lastentarhassa, ollu uudessa disneykaupassa, ottanu kuvan minni hiiren kaa, selvittäny pyramidisalaisuuksia,
syöny pitsaa liikaa, leiponu chocolate chip cookieita, kattonu lentispelin, 
kuollu nauruun Chelsean ja Jasonin kaa, istunu kahvilassa koulun jälkeen ennen pelin alkua, kattonu leffoja, juonu melko monta pulloo snapplee
kattonu maastojuoksukisoja, kannustanu omaa kotijoukkuetta,  
tehny läksyjä, syöttäny kaikille salmiakkia, selittäny mistä mun aksentti johtuu, imeny itteeni syksyn energiaa, käyttäny meikkeihin 60 dollaria,
shoppaillu, kuljettanu kotiin tiiliskiven kokosia kirjoja, ostanu iPhonen, oppinu italiaa, tuntenu oloni viisaaksi
käyny kävelyllä iltahämärällä, vältelly mua puolta lyhyempää poikaa joka puhuu pelkistä videopeleistä, nukkunu tosi huonosti, syöny jäätelöö.


Siinä mun tämänhetkiset tunnelmat :) lähen iha just ekaan kotipeliin ja huomenna on luvassa paardit että musta tuutte todennäkösesti kuulemaan sunnuntaina viikonlopun jälkeisissä tunnelmissa :)

xoxo, eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti