sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Brit Awards!!

Heipä hei :) Kivoja uutisia! Nyt näyttää kalenteri taas täydemmältä! Ens viikonloppuna lähetään tyttöjen kaa keilailee, viikko sen jälkeen meillä on tyhjä talo nii kuttuin porukkaa :) Sitte taas viikko sen jälkeen meen yhelle Thomasinille yöksi(on siis tyttö elkää huoliko :D). Thomasin on siis se henkilö jonka kaa oon melkein kaikilla samoilla tunneilla ja jonka kaa oon eniten sixth formilla että iha kiva juttu päästä vähä eri porukkaanki mukaan :) Sitte on vähä epäselvää että mitä teen sen jälkeisenä vklpna. 

Mutta viikko sen jälkeen on Half Term loma eli viikko lommaa jeee ja me lähetään kaheksi yöksi LONTOOSEEN!! Jos mua tuntee yhtään, tietää että oon pakkomielteinen tässä asiassa, siis oikeesti pakkomielteinen.. Ja jos mun innostus on kova jo pelkästään lontoon takia, nii me mennään kahtomaan myös Brit Awardseja! Siellä esintyy mm Bruno Mars jonka oon halunnu nähä tosi kauan ja Katy Perry jota en oo halunnu nähä ikinä. Aina jos sen musiikkia tullee radiosta, laitan toisen kanavan. Ja päivää enemmin samalla areenalla ois ollu Taylor Swift, toinen artisti jota en vaan yksinkertasesti siedä! haha :D mutta kaiken kaikkiaan oon extremely excited tästä reissusta! Mää vaan rakastan lontoota yli kaiken. 

Sitte viikkoo ennen ku tuun suomeen, mennään manchesteriin yheksi yöksi ja penskat ja äiti mennee kattomaan jotaki peter pania nii mää jätän sen välistä ja vietän laatuaikaa itteni, mun lompakon, iskän ja sen lompakon kanssa :) tsihhi. jos mulla on enää yhtää kahisevaa jälellä lontoon jälkeen..

Enivei. Perjantaiset fiilikset on hiipunu hiljalleen, viimeisimmät rippeet lähti äsken spinningin aikana ja huomenna oon taas valmis taistoon koulun osalta :) Nää on nyt on nyt viime aikoina ollu hirmusia tekstiläjöjä, ja pyrin ottamaan kuvia ja latailemaan niitä samalla tänne :) Ei oo vaa yksinkertasesti kerenny räpsiä kuvia! Koska musta itestä on ainaki kivempi kahtoo kuvia ku vaa lukee pelkkää tekstiä :) eli kuvia tulossa pian mää luppaan!

Nyt meen ansaittuun kylpyyn, laitan yökkärin päälle, keitän teen ja lakkaan kynnet :)

Hyvää alkavaa viikkoo jokaselle!

xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti