keskiviikko 15. tammikuuta 2014

I love.. I hate..

Oon tykästyny ja vihastunu nii moneen asiaan täällä että haluan jakaa niitä teillekki :)

Tykkään:
1. Okei, kaks sanaa. CHEESE DORITOS. I do love them, don't judge me..
2. Aamu-utuisuutta ulkona
3. Sänkyjen suuruutta
4. Ihmisten puhuvaisuutta(mikä se oikee sana on?)
5. Common roomia. Boom boom kajarit paukkuu. Laitan muute joku päivä Robinia soimaan siellä, iha varmasti laitan :)

omnomnomnomnomnom.


6. Pukeutumista. "There is no such a thing as different"
7. Kun ihmiset yrittää sanoo ärrää niinku me sanotaan se. rrrrrrr
8. Kun ihmiset yrittää lausua mun nimee.
9. Ihmisten ilmeitä ku puhun suomee.
10. Tää on vähä hassu, mutta musta on kiva ku ihmisten läpät on lapsellisempia.


Tämä ilme siis ku puhun suomee

11. Kun mun jutuille nauretaan, vaikka mun mielestä niissä ei oo mitään hauskaa.
12. Kun mua kehutaan.
13. Kun mulle sanotaan että oon hyvä tyyppi.
14. Ku kaikki on ihastuneita mun aksenttiin(?) HYI
15. Englantilaisesta ruuasta


No siis tähän boksiin ei voinu oikee laittaa asiaan liittyvää kuvaa, nii etin mahollisimman randomin XD

16. BAGELEISTA
17. Foxeista
18. UUUH. Semmosesta tv-sarjasta ku Sherlock voi jumpe 
19. JA semmosesta sarjasta kun gogglebox, suomalainen versio kiitos!
20. Nantwichista. Niin ihana pikku kaupunki :)


BAGELSS


21. Mun englannin opettajasta, paljon ja en oo ainut hehheh...
22. Siitä kun ihmiset avaa ovia TAI jos ite avaa jollekkin nii kuuluu että:"cheers"
23. Täällä ei ole juroja tyyppejä. Everybody is happyyyy
24. Tien vasemmalla puolella ajamisesta
25. Koulupäivistä(kyllä, vuorisen eevi täällä hei)




26. Yks poika kehu mun kenkiä, eikä se ole homo.
27. Median tunneista
28. Näistä miljoonista kanavista mitä täällä näkyy
29. Kun äiti ostaa nii paljon parempaa ruokaa ja enemmän.
30. Kun telkkarista tulee aina Big Bang Theory tai How I Met Your Mother




31.Last but not least, I love my friends and their support. I would have not survived without ya <3 (now Lottie, u don't have to use google translate)



Teen huomenna vihastuttaneiden asioiden listan koska mun pitää tehä psykologian työtä nyt :)





xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti