maanantai 27. tammikuuta 2014

Busy, busy, busy.

Aika lentää nii hirveen noppeesti. Viime viikko hurahti ohi nii hirveen noppeesti. Koko kuukausi on menny nii noppeesti. APUA :D

Maanantai oli iha normi koulupäivä. Tai no, mulla oli vaan yks tunti. Lähin vikoilla tunneilla   Costaan kaakaolle ja istuin siellä kaks ja puol tuntia kirjaimellisesti kirjoihin uponneena. Nyt oon saany psykologian esseetä vaille tentittyä! Jee :) Siitä lähin kirjautumaan kuntosalille. En tiiä mistä oon saanu hirveen kovan motivaation liikkumiseen XD Siis, huomisesta ootan eniten sitä, että pääsen salille? Oon ilmeisesti muuttunu täällä? en tiiä.
Tiistaina oli melko lepi päivä taas. Siis hassu juttu.. Mun ei tarvii tehä lähes mitään tunneilla, muuta ku kuunnella. Ja joskus seki unohtuu :D niii ku muut kirjottaa esseitä, siis ku täällä 
joko kirjotetaan nelisivusia esseitä, tai jutellaan, nii mää pelaan candy crushia XD ja vieläpä 
luvan kanssa. jep, opettaja on OIKEIN ymmärtäväisiä. Joka päivä kuulen saman virren:
"tiiän miten rankkaa tää on sulle, hyvin taistelet, kuhan ymmärrät jotain". Siis sehän on 
totta että en kykenis kirjottamaan monisivusta esseetä runosta, jonka tarkotusta ei muutkaan ymmärrä. Tai ehkä kykenisin, mutta nää ihmiset täällä kirjottaa tunnissa vähintään kolme A4:sta. Oon yrittäny kyllä olla terhakka tunnilla ja suomentaa jokasen sanan mitä en tiiä, mutta jos päivä on täynnä ja joudut tekemään samaa hommaa viis tuntia, kyllä se vähän tylsäks käy. Mutta enivei, oon nauttinu koulusta :)

  Koulun jälkeen menin tappaa itteni salille. jes
Keskiviikkona VIIEN TUNNIN PÄIVÄ! Ja jos en ollu jo tarpeeks väsyny alunperin, lähettiin 
Manchesteriin kahtomaan Unitedin peliä. Pakattiin iha sairaana vaatetta mukaan, mutta tarvinnu mitään niistä. Tykkään kaikista peleistä ja oon ollu kahtomassa vaan kerran valioliigan peliä Lontoossa. Mutta nyt pääsin kattomaan jalkapalloa parhaimmillaan, ja vaikka en ollu valinnu "omaa" joukkuetta, taisin tulla Manun kannattajaksi, sen verran huusin ja pompin muitten mukana. Kurkku oli tosi kipee huutamisesta, mutta en saa mun ääntä ikinä pois vaikka kui yrittäsin. Tunnelma stadionilla oli iha jumalaton ja voin sanoo että kokemus meni tämän reissun top vitoseen. Jännitystä riitti rankkareihin asti, ja päästiin kotimatkalle vasta yheltätoista. Kotona oltiin vähä puolen yön jälkeen.
Torstaina oli kuollu koulussa, viis tuntia, arghfkdsakdbm.
Perjantaina menin vikalla tunnilla kuntoilemaan. Mulla oli koulussa vaan yks tunti. Hirveen epätasasia päiviäähhhhhhh. No, kuitenki. Käytiin iskän kaa kaupassa ostaa pullatarvikkeita ennen koulua koska leivoin pullaa :D siinäpä mentii ostelee hiivaa ja tajuttiin että eihä kaupan hyllyllä lue HIIVA, vaan ollaan englannissa. Noh yritin kattoo translatesta että mikä se on, nettiyhteys ei toiminu. Sitte iskä yrittää soittaa äitille, puheaika loppu. Mulla oli tässä vaiheessa 20min tunnin alkuun.. Onneks sain näpyteltyä äitille viestin ja kaikille tiedoksi: HIIVA ON ENGLANNIKSI YEAST! Sen jälkeen yrität ettiä pikkuprintillä kirjotettua yeastia miljoonista hyllyistä. jessus. Löysin työntekijän ja sannoin että etin tätä ja osotin viestiä koska en ollu varma kui se lausuttiin. Se lausutaan jiist, kaikille tiedoksi part 2. Sitte se neuvo mut väärää paikkaan, ja konttailin maassa ettimässä oikeeta pakettia. Kohta ukko vuorinen ilmestyy hieman pahantuulisena ja mörisee että vauhtia. Sen jälkeen se työntekijä juoksi mun luo ja sano että se hiiva onki iha toisella puolella kauppaa. Siinä me molemmat laukattiin kohti hiivoja ja löysin sen paketin sieltä missä olin iha ensimmäiseksi ollu. jes. Anteeks tästä sivutarinasta XD
Lauantaina kokkasin suomalaista makaroonilaatikkoo, ja Sally, Jessie, Lottie, Kamila ja Millie tuli meille yötä :) Oltiin piilosta (jep XD), katottiin titanic ja puhuttii niitä näitä. Melko perus sleepover! Mitään ihmeellistä ei tapahtunu :)


Venyteltiin XD
AINII hahha mulla on ens viikko vappaa ku kaikilla on mock exams. Nii mun ei tarvii tehä niitä :) Huomenna meen käymää syömässä lounaan koululla, palauttamassa lottielle kameran, ja meen salille :) Siinä mennee mun "lomaviikon" eka päivä. Keskiviikkona meen aatun kaa sen koululle ku iha kiva käyä tutustumassa. Ja torstaina iskä ja mä lähetään kahestaa shoppailemaan jonnekki ostoskeskukseen hihi :) ihana päästä rauhassa       törsäilemään!
Ihanaa viikonalkua kaikille :)

xoxo, Eevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti