torstai 30. tammikuuta 2014

Photos

Täällä vuorisen eevi huomenta päivää :) Kello näyttää puolta yhtätoista nii tässä kuulumisia kuvien muodossa!
 1.Aatun kanssa ei voi saaha kuvaa missä se ois paikallaan! 2.Kumpparit jalassa kyllä vain. 3.Pukkaripose. 4.Heihou Manchesterissaki on "london eye"

 1.Täällä kiertelee siis tommosia kanaaleita ympäri maata ja tuo on meijän talosta 200m. 2.Mää lenkillä. 3.Sukat lenkin jälkeen. 4.CHEDDAR CHEESE


 1.On vähä valoisa kuva mutta tuossa siis mun koulun kyltti: Malbank Sixth Form College. 2.Nuolen koulun puhtaita peilejä. 3.Joka päivä koulun jälkeen kävelen tätä tietä keskustaan. 4.Auringonlasku

 1.Millien sukulaisten luona ku koira laulo huuliharpun tahtiin. 2.Sama paikka: Mää, Millie, Libby. 3.Äiti ja mää menossa spinningiin. 4.Mun köyhät shoppailut yks päivä

 1.Mää hymyilen kerranki. 2.Common room. 3.Pubi Crewessä yhtenä aurinkoisena lauantaina. 4. Mää Olga ja Millie kotimatkalla

 1.Ihunat veskit. 2.Tyler ja leivos(haha Tyler, here's your photo as I promised) 3.Keilaamassa isolla porukalla. 4.Joskus täälläki on tylsää!

1.Automatka. 2.Kiinalainen Trafford Centressä. 3.Takapiha. 4.SELFIE

 1.Juuh. Heh. 2.Markkinat Nantwichissa. 3.Millie ja Jessie 4.Meijjän ukot pellaa aina poolia yläkerrassa, ite en oo ees koskenu mailaan...

1.Näkymä common roomista. 2.Rakastan mun Dr.Martenseneja. 3.Eka koulupäivä. 4.Sidukalla pubissa

1.VOI FAKKENDAALI. Eli katottiin uutena vuotena Lontoon countdown ja siinä oli iso kello missä oli sekunnit nii olin nyt kai ottanu väärän kuvan toho kollaasiin.......... 2.Mää ja Abbie. 3.Voi fakkendaali x2. Tossa mun vasemalla puolella on Starbuck-kyltti. Oon siis koulun Starbucksissa. 4. Aamunäkymä koulutiellä

xoxo, Eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti